Op de motor naar Oekraine deeltje 1

20 juli 2010 - Cebu, Filipijnen

Hallo allemaal,

Wim en ik zijn zondag vertrokken met de motor vanuit Amsterdam en de bedoeling is ditmaal om naar de Oekraine te trekken en via een rondje Oost-Europa terug te keren. Omdat het weer in Tjechie ok was op dit moment zijn we voor de heenweg via Oost-Duitsland Tjechie binnengereden, gaan we verder via Slowakije naar Oekraine en komen we via Moldavie, Roemenie en Bulgarije weer terug richting NL. Zondag zijn we na een dag snelweg knallen in Duitsland aanbeland op een kleine camping op 120km. voor Praag en na een overnachting in een klein huisje de volgende ochtend weer de motor op, dwars door Praag heen, inclusief een korte koffiestop en nu zitten we aan het meer van Brno. Vandaag hebben we een rustdag ingelast met een bezoek aan de stad, heel grappig want de veerboot stopt voor de deur en morgen reizen we verder naar Slowakije.

Het zullen een beetje korte blogs worden want met een Iphone typt het bloedirritant maar zo zijn  jullie toch een beetje op de hoogte :-)

groetjes,

Koert en Wim

1. Jeroen:
    20 juli 2010
    Jouw iPhone werkt tenminste. Niet leuk van jou. :-)
    Have fun. De manier waarop je schrijft, lijkt het wel alsof je volgende week terug bent.
  2. Bart:
    21 juli 2010
    Jullie hebben tenminste een I-phone! Net begonnen aan pakken van tas voor Thailand. Weliswaar nog 10 dagen, maar een mens kan niet vroeg genoeg beginnen...

Enjoy the smell of burning rubber and have a nice trip!
  3. Miet en Albert:
    21 juli 2010
    Zitten nu lekker leuk in A'dam te genieten.Gisteren met een denhaaggreeter een fantastische gidsbeurt gehad.
    Vandaag de hele dag A'dam. Echt stapweer. Gegeten bij de tweede Thai : heel lekker!
    Morgen Arnhem .
    Jullie genieten ook zo te lezen. Doe stille voort
    maar niet te snel... Koert, alles ok met de kniestukken? Oef!
    Geniet volop!
    Groetjes van ons en ook van Hilde en André.
  4. constance huygens:
    22 juli 2010
    Hoi Koert, nog weinig spannends te melden maar dat komt vast nog wel. Ben benieuwd naar jullie volgende berichten - ook al zijn ze korter dan normaal -.
    Mooie reis!
    Constance
  5. bettina:
    23 juli 2010
    Hallo, zijn jullie al in Odessa?
    Moet kunnen als je op dag 3 al in Brno zit....
    Of hebben jullie nog wat meer rustdagen genomen? In ieder geval veel plezier verder.
    Hier alles zeer rustig, Amsterdam is zo goed als leeg!